Elif16 Merhaba sezeryan doğum sonrası dikişin üst kısmında hafif pembemsi şişlik oluştu bu durumu yaşayan var mı 🙄
ErtugrulAnnesii Elif16 bana doktorum herhangi kızarma şişlik sızıntı oldugunda direkt gel demişti ihtimale bırakmayın görünün
Elif16 [bilinmeyen] hayır 3 gün oldu olalı geçmedi geçer diye bekledm ama en kısa zamanda gidicem doktora teşekkür ederim 🤗