Son günlerde 6 aylık olan kızımın gözlerinde sulanma ve akma var neden niçin bilen yaşayan varmı en kısa zamanda doktora götürücez araştırmalarımda okuduklarım üzücü şeyler inşallah bişiy yoktur kızımız prematüre doğdu ama göz kontrollerden geçti sonuçları güzeldi şimdi neden oluyor diye içim içimi yiyor😔