Oğlum 4 ay 23 günlük bezinde turuncu lekeler görüyordum iki üç gündür havalar sıcak terliyor sıvı kaybı vardır diye sık emzirmeye çalıştım ama üç saatten aşağı emmiyordu bende su vermeye başladım sık sık ama hala turuncu lekelenmeler devam ediyor. Az önce emzirdim altını açtım idrarının rengine bakmak için idrarı sapsarıydı ama iserken bir zorlanma veya ağlama yoktu. Geceleri zaten sık uyanıp emiyor. Sanırım enfeksiyonu var yarın hastaneye gideceğiz randevu aldım ama gerçekten çok korkuyorum hadi ben maskeyle mesafeyle kendimi korurum ama çocuğumu nasıl koruyacağım kapalı alan sonuçta yanımızdan birileri falan geçiyor gidiyor bu viruste damlacık yoluyla yayılıyor yeminle psikolojim bozuldu mecburen de hastaneye gideceğim enfeksiyon virüsle aynı derecede kötü siz nasıl onlemler alıyorsunuz? Bir de enfeksiyonu varsa neden iserken aglamiyo yada karnı doymuyor olsa neden hiç aglamiyo gayet neşeli gündüz güzelce uyuyo gece sık uyanıyor ama en başından beridir boyleydi oğlum. Karışık anlattım ama lütfen cevap verir misiniz napacagimi şaşırdım.