Merhaba arkadaşlar bugün sütümü sağdım dolaba koydum fakat bir baktım ki sütüm resmen su gibi yağlı kısmı evet üste çıkmış ama sütüm bildiğiniz su gibi bu normal mi? Kalitesini artırmak için ne yapmam lazım bebeğimde süt ürünleri alerjisi var ben diyet yapıyorum ondan mı böyle oldu acaba benim iyi beslenmediğimden 😕