Sevgili anneler 18 aylik bir oğlum var. Uyku düzeni yemek saatleri hersey bu zamana kadar vakıtlı ve sorunsuzdu uykuya gıdelım oglum hadı dedgm de babasına el sallar yastığına yatardı amma velakın 3 gun altını degısırırken uykuya gecerken yemek yerken bir kriz cıkıyo ki sormayın. Ter ıcınde kalana kadar ayaklarını yere vura vura Kendını yerden yere atarak aglıyo. O anda kendıme once sakın ol dıorum bak oglum şöyle böyle dıye anlatıyorum yok dıkkatını baska bsye cekyorum yok. En sonunda bende cıldırıyorum aglaya aglaya sallıyrm ayagım da sonra da ıcını ceke ceke uyuyo vicdan azabından ölüyorum. Ama tam 1 saat yemesi uyuması ya da bezini degıstırmek ıcın yalvarılırmı bende tükeniyorum yani biyerde 😭