Birkizbiroglan 9 ay 16 günden sesleniyorum 🙈 bugün disimiz patladı. Hatta yanındaki de patlamış sanırım tam bakamadım ama birinin ucu çıkmış kaşığa sesler geliyor 🦋 4.5 aylıkken çekmeye başladık sonunda geldi 🙈 darısı diğer kuzucuklaraaa 🌼🌼
1prensannesi_ Birkizbiroglan bir inci de bizde var çok şükür 7 ay 25 günlük iken farkettim suan 7 ay 28 günlük yeni yani ucu minnacık çok hoş 😍😍
Birkizbiroglan Baloglum93 damaktan zaten bembeyazdı duruyor. Ama mesela alt dişleri çıkmış sabah elimi degdim hemen battı ucu. Kaşık ile tiklattim 😁 ses geliyor. Yani kendi disinize kaşık ile vurun o sesin aynısı bebeğinizin dişinden de gelecek 🤭