Fadikfs merhaba, ilk üç ay sürekli aranması emmek istemesi çok normal. En iyi bildiği refleks emmek ve sizin kokunuz. Emerken endorfin salgılandığı ve sizin kokunuzu aldığı için mutlu oluyor. Bezlerini takip edin. Aglaması ve devamlı huzursuz olması da açlıktan olabilir.