Papatyaa_ Merhaba anneler yenidoğan bebeğim için soffia ıslak mendilini aldım ama kullanmadan önce sormak istedim, kullanan anneler var mı? Ya da başka önerebileceğiniz uygun fiyatlı aynı zamanda güzel olan ツ
Mavimsi45 Papatyaa_ molfix izotonik sulu olan da cok guzel canim, dalin ve sleepy de kullandim hic birinde bi sıkıntı yasamadim☺
VERA19 Papatyaa_ Molfix izotonik sulu ıslak mendil kullanıyorum🍀 Daha uygun fiyatlı almak isterseniz A101 lerde ikili paket uyguna geliyor bakabilirsiniz❣️
Bulutbey Papatyaa_ yenidoğana bence su ve pamuk kullanın. Ben 3 aydan sonra molfix izotonik sulu mendil kullanmaya başladım
Mevr Papatyaa_ ben 4 aylık olana kadar ebebekten temizleme pamuğu aldım onu kullandım sonrasında da sleepy yenidoğan ıslak mendiline geçtim çok memnunum
SevcanDenizKorkmaz Papatyaa_ üni baby kullanıyorum kokusuz olmasından çok memnunum fakat bir tane almak istiyorsun 3 4 tane arka arkaya çıkıyor yapışık şekilde. Bu ay izotonik sulu mendil alacağım 3 ay 8 günlük oldu
Senyenisingaliba Papatyaa_ bize doktorumuz ıslak mendili kullanma dedi pamuklu temizleme bezi aldık e bebekte baby me var onları kullanıyoruz çok memnunuz