Bariselo benim bebeğimde de böyle kabarcıklar çıktı. Doktor egzama dedi. Üç ay bekleyelim dedi. Ama üç aya daha çok yayılır tüm vücuduna dedim. Küçük olduğu için kortizon içeren ilaçlar kullanmayalım dedi. Ama uykusunda dahi rahatsız ettiği ve elleri hep yüzünde olduğu için ben eczaneden krem aldım. İki günde bayağı fark etti