Betul_88 arkadaslar iki gündür kasiklarim da cok yoğun bir ağrı var 3,5 aylık bebegim var sezeryan oldum başına bilye bi durum gelen var mı sebebi ne olabilir?
Burcem Betul_88 benimde kasıklarımda ağrı vardı ama hafif çok şiddetli değil arada oluyor bebeğimde 3 aylık normal doğum yaptım rahim kendini toparladıkça ağrır diye bişe okumuştum ama yarın doktora sorcam