Burcem Birponcikannesi önemli değil canım humanayı sık kullanmıyordum zaten sütüm azaldığında kullanıyodum ama bestlaktan sonra içmez oldum onu da yoksa bu sefer fazla süt geliyor oda sorun çünkü ön sütü alıp doyuyor