Tugces valla, canım, kendi başına eğitim verip da başarılı olan az anne var. Eğer çocuğun rahatsa başarılı olursun. Çok huysuzsa sabredememSin. İllaki bir eğitimci şart. Ben bu riski göze almadım. Tabi her koşulda istikrarlı olmak lazım. Çünki bebeğin belli alışkanlıklatından vazgeçmesi zir oluyor. O yüzden ben direk eğitim almayı düşündüm. Ve eğitimci kadın bana şöyle dedi. Eğitim süreleri illaki ya atak dönemine denk geliyor, ya diş çıkarmaya, aşıya ateşlenmeye falan. Muhakkak denk gelir bunlrdan birine. Kendi başına eğitim verirsen zorlanırsın. O yüzden mutlaka profosyonel destek şart.