MrsAsya merhaba, doktorum1 aydan sonra bebeğin karaciğeri depolama yapmaya başladığı için uyandırıp emzirme demişti. Ben huzursuz oldum sarılık geçmişimizde olduğu için AcıkırSa uyanır ve emer seni de mutlaka uyandıracak kadar gürültü yapar saat kurma dedi ve dediği gibi de oldu. Karaciğer de depolama yaptığı için şekeri de düşmez.
8-9 saat emmeden uyuyan, uyansa da emzirmeden tekrar uyutabildiğim bebeğim 4,5 aydan beri sürekli emmeye kalkar oldu. En iyi gecemizde 4 en kötü gecemizde 8 kez kalkıyoruz. (6,5 aylık oldu bu arada) tamamen alışkanlığa çevirdi emmeyi. bugünlerinizi sonra çok ararsınız