Kumsal3 bebeğim 47 günlük biz çok iyiyiz şükür ben uyku düzenini kurdum. 9 da falan uyutuyorum sabahh 8 e kadar deliksiz uyuyor ben gece kaldip emziyorum uykusunu bolmeden birde sabaha karşı veya sabah emziyorum bezi doluysa değiştiriyorum yatıyorum . Gün geçtikçe daha da sakinlesiyor uyandığında aglamadan uyanıyor etrafa bakıyor kendi kendine oyalaniyor gün gün degisiyorlar merak etmeyin