Bebus benim sütüm vardı ama bebeğim ememiyordu mememi kavrayamıyordu. Kilo kaybında ürik asidi yükseldi 2 gece küvözde yattı. Ben gidip emziriyordum sadece gece için süt bırakıyordum. Sabahtan gece yarısında kadar hastanede kaldım. Taburcu olduktan sonra da sık sık emzirmeye devam ettim. Sen de sık sık emzir zaten büyüdükçe çekme kuvveti artar. Ama beslenmene de dikkat etmelisin. Tahin ayran et ve sebze yemekleri tüket