Bebus bir hafta önce 4 ay atağı yüzünden bebeğim emmedi 5 saat falan hiç sağmamıştım o zamana kadar. Sağdım 120 cc den daha fazla çıktı oh dedim sevindim verdim biberonla bitirdi hepsini. Başladım sağmaya ben de ama gün geçtikçe sütüm azaldı en son 30 cc zor geldi. Meğer illa emmedi gerekiyormuş. Bebek memeyi emdiğinde annenin beynine sinyal gidiyormuş süt üretimi için. Yani süt gelmiyor olsa bile zorla emzirin anca o şekilde artıyor.
Bu arada humana Steel tee içiyorum ben çok işe yarıyor. Malt içeceği ve laktozsuz süt de çok süt yapıyor. Allah kolaylık versin.