Canimbebegim seni o kadar iyi anliyorumki , 4 bucuk ayliga kadar bende öyle geldim , hele aksamlari cildiriyodym agliyodum caresizlikten cocuk en son acliktan uyuyodu .
Doktora gidiyoruz kilosu iyi mama vermeyin anne sütü diyor .
Ama benim sutüm yetmiyo biliyorum ..
Sonra aptamil aldim mama verdim cocuk doydu ve benden mutlusu yok suan .
Geceleri emziriyodum ama smdi sütüm tamamen btti hic önemli degil ama zaten yok denecek kadr az dı sütüm doktor bizi direndiriyodu😔
Cok zor bi dönem bu aşamalar 😔 sen kendini ve bebegini en iyi bilebilirsin .
Cocugun doymuyorsa mama ver simdilik eger basini dik tutabiliyo kaldirdiginda ek gidaya gecebiluyosun .
Biz de 5 ay 10günlguz bi 5 gun sonra baslicaz ek gidaya .