zumuss_00 İyi günler arkadaşlar bu kalça ultrasyonu hakkında birsey sormak istiyorum kimi hastane 2 aylıkken kimisi 3 aylık yapıyo siz ne zaman yaptırdınız
Bugrababy zumuss_00 biz 1 aylığız 45 günden önce yapılmıyor dedi doktor 3 aylık olana kadar yapılabiliyormuş bilgim sadece bu 😊
Kusannesi zumuss_00 biz virüsten dolayı gidememiştik anca gittik 8 aylık şuan tüm kemiklerine bakıldı röntgenle. Ama bişey olsa geç kalmış olacaktık tabiki
Balkzm_0604 zumuss_00 2 aylıkken doktora gittik bize ultrason günü verdiler bu ayın 10 nuns ve kızım 3 aylık oldu 6 aya kadar bakılıyor muş sonrası için geç kalınıyor tedaviye
Semam zumuss_00 Bende perşembe günü yaptırdım bebeğim 2 ay 1 haftalikti ben daha önce randevu alırken 2 ayı geçiyordu verdiği tarih bunu söylediğimde biliyorum sekreter 2 ile 4 ay arasında yapıldığını söyledi bana 😊
zumuss_00 Ben gittiğimde kalçanın biri taö oturmamış dendi 1 ay sonra tekrar gelin dendi acaba başka bi doktor daha gitsem mi birde bu çift bezi ne zmaan takmaya başlatıyorla bi bilginiz var mi acaba?
TurHanAda zumuss_00 sen çift bez tak onun bi zararı yok oturmamışsa düzelir briaz bidahaki röntgen iyi cıkar biz onuda taktık bide aparatta taktık düzeldi cok şükür
Tazeanne060620 2 aylikken gitmistik ultrason randevusu verdiler 3 aylik olunca cektirdik 6 aya kadar cekiyolarmis galiba ama erken cekmek daha iyi cunku bi sorun varsa erken tedavi olmus oluyo cok sukur benim bebegimin sorun cikmadi
demirboy zumuss_00 bazı hastaneler 2 bazıları 3 ay demişti bize. Ama 3 ten sonraya kalmamak gerekiyor o zaman ultrason değl röntgen çekiliyor
Mrcnry Bizden de 40 i ciknca istediler ve sağ bacağı açısında çok az bı fark çıktı doktor daha kemikleri tam oluşup oturmadığı için bu korkulacak bişey yok 3.ayda tekrar yapacağız zaten dedi normal degerler dedi