Merhabalar 🌸
Kızım 5.5 aylık oldu. 3 aylık olduğunda dönmeyi öğrendi ama ilk zamanlar uykusunda dönmüyordu. Yaklaşık 1 aydır uykusunda dönmeye çalışıyor. Yan dönmesi sorun değil öyle de uyuyor ama yanımda yatırıp engel olmazsam yüzüstü dönmeye çalışıyor, dönüyor da ama rahatsız olup ağlıyor 🙁 mutlaka düzeltmem ve sakinleştirmem gerekiyor. Doktorumuz tehlike yaratmaz, kendini kurtarır diyor. Evet çok şükür yüzüstünden sırtüstüne de dönebiliyor ama merak ediyorum, bebekleriniz ne zaman kendi kendine döne döne uyumaya alıştı? Akşam onu yatırıp ben de yanına yatmak zorunda kalıyorum 🙄