Kızım 13 aylık. Kolunda ve bacağında böyle kızarıklıklar var. Sinek ısırığıdır dedim ama annem sinek ısırığı gibi değil sanki deyince bi evham yaptım baska bisey olabilir mi diye. Normalde doktorumuza resim atıp sorardım hep ama bulunduğumuz ilçeden tasınmıs numarasını da değistirmis daha yeni bi doktor bulamadım. Bilgisi olan varsa fikrini belirtebilir mi?