Papatyaseverrrr Btlbrssk yok olmadim var daha ama cok stres oldum yaptigim testler negatif cikti ama daha gecikme olmadigi icin dogru sonuc verir mi diye korkuyorum
Misskokulum Papatyaseverrrr yok sorum başka bir hanımefendiyeydi ama olsun🙈🤗adetinize ne kadar var diye sorayım o zaman 😬
Papatyaseverrrr Misskokulum ah pardon adetime 5 gun var ama mide bulantiis yasadigim icin tedirgin oldum kan testi ve iki erken gebelik testi yaptim negatifti
Misskokulum Btlbrssk doğumdan sonra kaç kere adet oldunuz kusura bakmayın çok soru sordum ama düzenliliğini merak ettim
Misskokulum Papatyaseverrrr erken gebelik testinde hamile olsaydiniz çıkardı bulantı stresten oluyor genelde bi ara ben de adetime az bi sure kala yaşamıştım bas donmesi ile birlikte ama adet oldum her şey gönlünüzce olsun
Misskokulum Btlbrssk çok normal o zaman henüz düzene girmemiş zaten 1 sene düzensizlik olması normal ama siz yine de korunmaya özen gösterin bebek düşünmüyorsanız her şey gönlünüzce olsun❤️
Papatyaseverrrr Misskokulum ay evet cok tedirgin oldum sagolun icime su serptiniz insallah en kisa zamanda olurum
Misskokulum Papatyaseverrrr siz de sağolun düşünmemeye çalışın gecikirse de korkmayın stres en büyük dusman Bu ay 3 gün gecikti aklım çıktı ama oldum sonunda😬😄
Birponcikannesi Papatyaseverrrr adetime 2 gün kala evde test yaptım ikinci çizgi silik cıktı ertesi gün kan testim de Beta hcg 498 cıkmıstı yani pozitifti