Hakcjrks Bebeğim bugün 5. Ayına girdi.Yüzüstü dönmeye başladı.Ama dönerken bi kolu hep altında kalıyor sonra sırtüstü dönmek için çırpınıyor burnu kapanacak diye çok korkuyorum.Nasıl sürekli takip edecem😭 Sizde durumlar nasıl
TutuKelesh Hakcjrks benim oğlum 4 aylık. Daha yeni girdi. Dönüyor ve aynı dedğiniz gibi kolu altında kalıyor. Zamanla öğrenecekler merak etmeyin. Normaldir yani. Daha yeni keşf ediyorlar dönmeyi
Woody Hakcjrks dönebilen çocuk kendini kurtarır merak etmeyin. Kızım neredeyse 2 aydan beri yüzüstü yatıyor. Uyanıkken de öyle zaman geçirmeyi seviyor. 3. Ayda yavaş yavaş dönmeye başladı. Merak etmeyin
Metehanmom Hakcjrks benim oğlum daha 2 buçuk aylık 2 ayına geçtik dönmeye başladı yanından ayrilamiyorum uyanıkken bile Allah’tan kafasını kaldirabiliyorsa burnunun üzerine dusmuyor