YALCIN bende aynı şeyi yaşıyorum. Bebeğim 1 aylık. Saatlerce emiyor bırakınca ağlıyor tabi bırakınca bakındığı da oluyor yarım saat kadar ama sonra tekrar aranıyor göğüslerim çok acıyo süt dolmadığı için o aralarda mama veriyorum 30 40 cc kadar günde 2,3 defa. Onuda içiyor. Hiç doyupta kendi bıraktığı olmadı. Doyup doymadığını anlayamıyorum. Ama doktora gittik bir haftada 400 gr almış çişini bol bol yapıyor. Ben çözemedim bebeğimi 😊