Kızlar benim kızım doğduğundan beri sancılı ve gazlı bir bebek şuan 5 aylık hala bir düzelme yok geceleri doğru düzgün uyumaz uykusundan ağlayarak uyaniyo dün gece hiç uyumadı zaten yediğimi içtiğime başlarda çok dikkat ediyodum baktım kilo almiyo bende artık herşeyi yemeye başladım ondan sonra kilo almaya başladı ne yapsam düzelir bir türlü iyi olmadı gündüzleri aynı şekilde hiç uyumuyo en fazla 1 saat ya uyur yada uyumaz gercekten yoruldum artık bebeğimde yazık oda mahvoldu gazdan ne yapıcam bilmiyorumm😐😔