Bebbekkk bizde öyle canım ayda bi kaç kez doktora gidiyoruz aç bırakmaz o kendini, zorlama bu sefer hiç yemez (yemiyor ki zaten zorlamayınca saatlerce aç kalıyor)felan diyorlar alerji testide yaptrdım bişi çıkmadı mama sandalyesinde kendini sarkıtıyor yada ısırıyor yada tamamen afkadjna dönmüş oluyor ağzını açmıyor yatırarak yedirdiğimdede sürekli dönüp gtmek istiyor artık silikon kaşık kullanamıyorum zaten metal kaşıkla. Oynatarak Zorla ağzını açtırıyorum diç yapısına zarar vericem diyede korkuyorum bebeğşnizin cinsiyeti ney