AsilAlsancak 1 aylik brbegim var fiskirarak kusuyor burnundan geliyor her mama sonrasi bu oluyor 2 saatte bir besliyorum yine aynı sarılığı yükseldi bu Yuzden tekrar sık sık besleyemiyorum.bu cocuk neden fiskirarak kusuyor verdigimin fazlasini kusuyor.
Papatyaseverr AsilAlsancak fışkırarak kusmayı doktorlar doğal bulmuyor uzman görüşü almanızı tavsiye ederim
GoGirl AsilAlsancak fiskirarak kusmanin altinda alerji olabilir reflu olabilir mutlaka doktora gitmelisiniz
Papatyaaa AsilAlsancak yastıksız yatırma hafif ince yastık olsun basının altında. Bide pusette yatırabilirsin geciyor. Benim oğlumda fışkırarak kusuyordu ben böyle çare buldum geçti şükür
1105mltm_btn reflü olmus büyük ihtimal korkma ama cok dikkat et uyurken vs ve 1 satte bir emzşr sarılık için ve tammen doymasın karnı sk sk az az besle bu seklde kusması azalacaktr inşAllah bizde aynısı yasadık
1105mltm_btn AsilAlsancak ilk 2 ay. ayına kadar emzirip dil tutarak gazını cıkardom ve sonra hemen yatrdm3. ayından itibaren doktor tavsiyesi ile bi ilaca basladık ve karnı doyduktan snra direk yatrdrm onu saramadm bi süre ve cpk dikkat edin yan ytrm bebegginizi her defasnda birde doktor karnını tam doyurma ki sk sk emzir demiştş
AsilAlsancak GoGirl Gittim bu kan alıyorlar yok bisey diyip gönderiyorlar bu cocuk neden kusuyor o zaman
AsilAlsancak tosbikannesiii sizde de varmiydi bu durum ? Gunde 4 defa ustunu degisiyorum kustugu icin hemde oyle boyle kusmak degil fışkırıyor burnundan geliyor
tosbikannesiii AsilAlsancak vardı bir ara geçti bizim sanırım alerjiden beslenmeyi biraz dik şekilde yapın hemen yatırmayın yerine düz yatırmayın başı biraz yüksek ve yan olsun
Papatyaaa AsilAlsancak niye rahatsız olsunki sertse puset minderi alabilirsin ama rahat ediyor bence ben puseti 9 aydır sürekli kullanıyorum
ZumrAsel AsilAlsancak benim kızımda da oldu epey bi süre şuan 4 aylık artık olmuyo. Kendisi geciyo ama reflu olabilir yine de bi test yaptirabilirsiniz.
Mircet AsilAlsancak karnını doyurduktan sonra bi yarim saat kadar dik tutuyorum omzuma yatıyorum gazını çıkarmaya çalışıyorum daha sonrasında yatırıyorum canım kusmaları azaldı böylelikle belki işe yarar sende de
zeynepogretmen AsilAlsancak benim çocuğum da o şekildeydi başta. Çok korkuyordum doktora da götürdük bir şey çıkmadı. Ben reflü yatağında yatırdım ilk iki ay. Daha iyi oluyordu. Tavsiye ederim.