Dilara5555 yarım kundak yapabilirsin canım sen de o da rahat eder ben 2 ay kadar yaptım ilk bir ay yaptırmadı sonra uykuları bölündüğü için alıştırdım,geri de gündüzleri çok sıcak olmaya başladığı için yavaş yavaş ara yapmamaya başladım sonra alıştı yani kontrol edebilmeye başladı bıraktık bazı anneler daha uzun yapıyor