Merhaba anneler ,
bebeğim 8 ay 17 günlük iki gündür sürekli kulağını tutup kaşıyıp aşırı ağlıyor dr a götürdük kulak kiri birikmiş dedi damla verdi ama geçmiyor bebeğim aynı şiddette ağlamaya devam ediyor acaba bu aylarda üst dişler mi çıkıyor o mu ağrı yapıyor yaşayan anne varsa bilgi verirse çok sevinirim