Selam hanımlar… Bebeğim 23 günlük, sarılık olduğunda doktorun önerisi ile parmak besleme yaptık. 3-5 gün yapılması gerekirken biz 15 gün kadar bu yöntemi kullandık bilmeden. Sonra gelsin sorunlar… O kadar kötüyüm ki sizinle dertleşmek istedim. Bebeğimi kucağıma alıyorum ağlıyor, göğsüme alıyorum ağlıyor, emzirmeye çalışıyorum itiyor sinirleniyor. Berbat bir psikoloji içindeyim 😔 Bebeğim beni istemiyor😳 onca ay karnımdaydı şimdi böyle oldu şaşkın ve çok çok üzgünüm . Eşim de tersleniyor. Madem bu kdr istenmiyorum vazgeçtim artık diyesim geliyor 😒 Ne yapayım ne düşüneyim artık şaşırdım …