Minnokkunannesi Bebeğim 1 aylık kendini sıkıyor sürekli ağlıyor hiç uyuyamıyor. Kakasını yaptıktan sonra yarım saat rahat sonra tekrar başlıyor.. Nasıl hiç bitmiyor bu gaz anlamıyorum. İlaç kullanmak istemiyordum aöa acı çekiyor yavrum..