Hunilianne Sidal zaten o kadar alması gerek ek gıdayı tanıma zamanı su an. Doyumluk değil emzirin emzirmiyosaniz mama verin
Kuzisvera Sidal alir zaman verin bence benim kizimda oyleydi 11 aylik olana kadar hic bisey yemezdi ben iki kasik bile yediremezdim. Simdi 1 yasinda cok guzel yiyo masallah. Donemsel bunlar gecicek annesi merak etme