kutsalmavi Ben burayı çok beğendim yaa😍🙈 Anneler ne güzel birbirine yardım ediyor. Allah hepinizden razı olsun öncelikle. Size bir sorum olacaktı ben Philips Aventın emziğini aldım içinde pembe ve mavi 2 emzik var 0-6 ay arası yazıyo doğduğu ilk andan 1.ayını bitirene kadar bir güzel emzik kullandı ama 1.ayından sonra asla kullanmıyor. Sürekli diliyle ittiriyor. Şu bibsin emziklerini beğeniyorum alayım diyorum ama ikisi farklı damak yapısında damak yapısını bozar mıyım sizce ? Birde her ay emzik değiştirmek gerekiyor mu?
Deletedmom5284 kutsalmavi benim ki önce aventi tutmadı, aventin 3 farklı çeşidini de aldık onu bulduğumuz için, hiç birini istemedik trendyoldan bibs sipariş ettim çok çok sevdi, bibsten sonra avent denedim tuttu şimdi bütün emzikleri tutuyor 🙏🏻
SeymaBeyza Ben hic emzik tutturamayanlardanim.Avent dahil.Her ay emzik degistirilmiyor kimseden oyle bir sey duymadim.
AkdKar Bibs emzikleri 1 1 bucuk ayda değiştiriyorum. Çünkü emzik zamanla büyüyor ama bebek atıyorum gündüz çok emmezse süre uzayabilir:)
Sebiyelda Bizimki tutmuyor nuk almıştım iki tane ısrarla tutmuyor biberonda su vereyim diyorum tutmuyor beş aylık oldu tutturamadim