durummtpc Merhaba kızlar konservelere yaz meyvelerinden ırmikle beraber püre yapsam kapakları kaynatıp vakumlasam acaba kışa kadar bisey olurmu yoksa hemen tüketmesi mu gerek
Hunilianne durummtpc ben onu bir Gida mühendisinin sayfasında okumuştum koruyucu vs olmadığı icin bir hafta içinde en çok tüketilmesi gerekiyormuş