Ybusra Canım hangi mantıkla ilaçları bıraktın 25 gün önce bizde atlattık kaç tane doktora sordum hem ilacı iç hemde bebeğini emzir dedi bebek pozitif olsa bile sütten ilaç ona da geçer denildi. Ve ayakta atlattım çok şükür bebeğimde en ufak belirti olmadı bebekler sadece taşıyıcı oluyor reaksiyon göstermiyor denildi. İlaçlarını iç bebeğini de emzir anne sütünde bulunan mineral ve vitaminler bebeğin için daha faydalı. Yinede sen bilirsin 🤷🏻♀️🤷🏻♀️