sinemayyildiz ben de 9 gün önce sezaryen oldum ilk üç gün evolvia mama kullandım biberon ile değil de enjektörle verdim bazen de silikon uclu kalışka. Hangi mamayı kullanıyorsun bilmiyorum ama mama kullanmaktan korkma bebeğin kan şekeri düşüp sarılık olmasın. Benim 4. Gün sütüm indi eşime de göğüs pompası almasını söyledim. Göğüs ucum hiç yoktu çünkü ememiyordu bebek. Pompa ile sağa sağa göğüs ucum da çıktı ama sütüm yine de yetersiz olduğu için bi anne sütü diğer saat de mama veriyordum. Göğüsümü sağa sağa damarları açtım bazen fazla sağında dolaba koyuyorum geceleri de dolaptan çıkartıp ben mari usulü ile ısıtıp veriyorum. Sütüm Gaz yapmasın diye bol bol rezene içiyorum. Ben böyle yaptım şuan kızım 9 günlük ve 2 gündür mama vermiyorum, bi göğsümü sağıyorum diğer göğüsümü bebeğe veriyorum önce emiyor eğer uzun sürerse doymadıgıbı hissedersem sağdıgımı sütü veriyorum. Ay çok uzun yazdım kusura bakma 😁😁🙋🏻♀️