İyi geceler anneler eşim test yaptırdık pozitif cıktı yeni geldi sonuc bendede var kesin 184 ü aradık yarın gelecekler bana test yapmaya ama benim benegim var 5.5 aylık dün ateşi vardı bugun doktora götürdün enfeksiyon demişti sulcid vermişti suan iyi ateşi yok ama ne yapacagım yasayan varmı cocuguma bişey olurmu