Bizimki de 3 ay 7 günlük oldu doğduğu günden beri beşiğinde kendi kendine uyur geceleri saat 23:00 gibi banyo yaptırır karnını doyururum uyuturum gecede herhangi bir saatte uyandırır tekrar doyurur uyuturum ben uyandirmasam hiç uyanmaz ama bebekten bebeğe değişir sabahları ben uyanana kadar uyur bebeğim ben uyanınca hissediyor sanırım o da uyanıyor gün içerisinde kendi haline bırakıyorum uykusu gelince hemen uyur size tavsiyem aç karnına yıkayın daha sonra karnını doyurun uyur bende işe yarıyor umarım sizde de öyle olur ❤️ büyüme dönemi her ay değişebilir bebeklerimiz bizimki her yeni ayına girdiğinde 1 2 gün huysuzlaşabiliyor