Merhaba kızlar aklıma takılan 2 şey var ayrı ayrı post açmak istemedim. Öncelikle 9. Ayda yapılan bir aşı var mı hemşiremiz tarih atmış ama takvime baktığımda aşı yok 9. Ayda öyle gözüküyor yani kafam karıştı.
- olarak ben ilk zamanlar yüz üstü çok koymadım bebeğimi şimdi bacaklarını kaldırıyor ama kollarını ve kafasını kaldırıp emekleyemiyor her bebeğin gelişimi farklıdır kesinlikle neden emeklemiyor diyemem zamanla olacaktır fakat merak ettim bu şekilde olupta kaçınca ayda emeklemeye başladı eğer varsa böyle yaşayanlar akıllarına ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻🦋