Özellikle başından geçmiş annelerden yardım istiyorum oğlum 3 buçuk yaşında biz yurtdışındayız ve burda okullar bir hafta oldu açılalı dün gece başladı boğaz ağrısı ve sabaha kadar ağrı kesici şurupla durduk gündüz çok iyidi keyfi yerindeydi bademcikleri şiş ateş yok ve herywrim ağrıyo diye ağlıyo ağlarken, aklıma direkt covid geldi ilk başta, zaten bünyesi hassas olduğu için üşüttüğünü düşündüm az önce yine öksürerek( ama öksürüğü ciğerden geliyo derler ya acısını ben hissettim )ve ağlayarak uyandı hemen acile geldik bekliyoruz 🤲🏻 Başından geçen anneler çocuklarınızda nasıl bir etkisi oldu yazarsanız çok sevinirim ( bu arada ailede ne eşimde ne bende nede büyük oğlumda şuan birşey yok )