Selamun aleyküm kızlar. Kızım 8 aylık benden ve babasından başka kimsede durmuyo. Ne yapabilirim bu konuyla ilgili. Koronadan dolayı kimseyle görüşemedik iyice bize bağımlı oldu. Annemde kız kardeşimde babamdq halasında kimsede durmuyo. Önerebileceğiniz bişey ya da bir dua var mıdır. Çok zorluyo bu durum bizi.