doğum yaptigimda bebegime sadece göğüs ucumu vermiştim bi sefer sağ göğsüm yara oldu ve çok kötü oldu etti bile kalktı ama buna rağmen emziriyordim her emzirdigmde bebegimin dudakları yara oluyordu sonra zeytin yağı sabunuyla ve ılık suyla yikamaya başladım göğsüm iyileşti ama bu sefer oğlum emmeyi bıraktı 2 aylikken bıraktı ne yaptiysam hangi yöntemleri denediysem olmuyor tek göğüs yetmiyor lütfen yardım edin mamada veriyorum ama anne sütü gibi değil 🤷♀️ suan bebeğim 3aylik 😒ne yapabilirim acaba???