YazCilegi
Bir kaç ay önce daha farklı bir markanın S beden korsesini aldım ancak büyük geldi sanırım beklediğim gibi sıkmıyor 2 aya yakın kullandım değişim olmadığında anladım. Elinde S beden Yamune korsesi olan varsa tabilim. Göbeğim yok sadece gebelikte belim biraz kalınlaştı eski halime dönmek istiyorum.
Bir de Yamune korsenin S bedenini kullanan arkadaşlar belinin ölçüsünü yazabilir mi?
Teşekkür ederim. 🌸
YazCilegi
[bilinmeyen] Korsenin biraz sıkması, rahatsız etmesi gerekir değil mi? Sizde öyle mi?
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] ya evet Özgecim bendeki de sıkmıyor yani çok rahatsız edici şekilde sıkmıyor. Ama tam ölçüme göre aldım aslında. Aydınlatır mısın?😌
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] evet tüm bunlar oluyor. O zaman sıkıntı yok galiba ya. Bende asla tek takamam sırt üstü yatıp karnımı içeri çektiğimde eşim anca takabiliyor. Ama hissiyat sıfır. Sorun bende olabilir😂😌 teşekkür ederim cevabın için 🌹
YazCilegi
[bilinmeyen] 70 benim belim. Yine S alsam bu da büyük mü gelir acaba? Tam sıkıştırmaz mı bilemedim 🙄 Peki ürün elinizde var diyelim ki büyük geldi kücültülebilir mi öyle bir imkan var mı?
YazCilegi
[bilinmeyen] Teşekkürler 😊
[bilinmeyen]