Esennmila Siz bilirsiniz ama bence erken. Sindirim sistemleri henüz o kadar gelişmiş değil. Benim bebeğim gece çok sık uyanır bende düşünüyorum gece maması tarzı şeyleri ama biraz daha bekliyorum.Dedim ya çok yemiyorlar zaten. Daha doğrusu ben şimdi çok vermiyorum. Versen bir şeftali yer benim oğlum ama 2 çay kasiginda bile kskasinda şeftali lifleri yoğunluktaydi. Sağlık ocağındaki hemşire bence ek gıdaya başlama demişti bana. Onları zaten bir ömür yiyecek biraz daha anne sütü ağırlıklı beslensin dedi 5 aylıkken.. 2 hafta daha vermedim ama sonra başladım bende