Ezgimhm SÖYLEDİKLERİMİ NOLUR YANLIŞ ANLAMAYIN. Bu konu ile ilgili gördüğüm üçüncü başlık ve videoyu ,yorumları okuduktan sonra açmadım. niye açayım ki bebeğim emiyor belki sütümü etkileyecek belki psikolojimi etkileyecek belki uykularımı belki belki belki…bakın sizi nasıl olumsuz etkilemiş. Başlık açıldı noldu belki durumdan Haberi olmayan başka bir anne gördü merak etti ve videodan olumsuz etkilendi aslında başka bir annenin de vebaline girildi ister istemez. Başlık açıldı kırk elli tane yorum bu nasıl anne bu nasıl düzen Suriyeli imiş aile şöyle böyle bi sonuç bir çözüm hani sıfır. Bence elimizden geldiği kadar güzel i görüp güzeli yayalım. Şahsi düşüncem bu yönde kişisel bir eleştiri değil yanlış anlaşılmak istemem.