Sevzey2902 kizlar sağlık ocağının verdiği vegaforon galiba kabizlik yapti baska marka almamı söylediler deneyip memnun kaldığınız kan damlasi var mi? Ve nereden aldınız eczanelerde varmi yoksa internettenmi siparis veriyoruz?
Selbi Sevzey2902 sağlık ocağının verdiği kan ilacında paraben yani boya var araştırdım Birde ebe söyledi zaten onu kullanmıycaktım Newvit keçi boynuzlu güzel ve eczanede 80 tl ye aldım içinde iki şişe oluyor trendyoldan 40 tl ye hiç bir farkı yok hatta trendyol daki ürün tarihi baya var
aynuruygar Bestiron kullanıyoruz bizdede kabız yapmıştı vegaforn ayrıca bestiron c vitamini içeriyor tavsiye ederim
MihraKus Sidefer kullanıyoruz ablam eltim hepimiz onların erkek benim kız bebeğimiz var ve ne kokusu ne tadı kan veya demir gibi kabızda yapmadı çok şükür memnunuz hatta bugün 2 şişe daha sipariş verdik
Sevzey2902 Sumeyyelan neyseki bi iki gun kullandım ve attim kabiz olunca eczaneye sorayım p.tesi tavsiye edilenlerin hangilerini bulabilirim bakalaim teşekkür ederim
Selbi Sevzey2902 d vitamini coledan kullanıyorum pandemiden önce sağlık ocağının verdiğini kullanıyordum fakat bebeğimi rahatsız ediyordu karnınınve doktorum olabilir dedi coledan günde 1 defa kullanıyordum ama şuna bizde biraz d vitamin sorunu çıktı kan tahlillerinde onun için doktor reçetesi ile a c d drops kullanıyorum
Mehmetaslan Sevzey2902 eczaneden sidefer aldım canım hiç bir sorun yaşamadım.doktor önerisi ile almanı tavsiye ederim mama kullanan bebekler için farklı marka öneriyorlar. Geçmiş olsun 😘
Sevzey2902 Mehmetaslan ek gida ve anne sutu alıyor su pandemide doktoraya pek gitmek istemiyorum açıkçası bi sorun olmadığı sureece
Mehmetaslan Sevzey2902 tamam canım o zaman sidefer sizinde. Mama ile beslenirse ferrun var onu öneriyorlarda o yüzden dedim. Sidefetden memnun kalırsınız. Tadıda güzel bebeğim severek içiyor. Kabız alerjik bir dueum vs söz konusu olmadı.