Bebegım kolık bir bebekti 4 aylık olduk şükür daha iyiyiz eskıye nazaran fakat çok coşkulu günlerde uyusun diye annemle ayakta sallamaya alıştırdık beşiğinde sallayınca uyumuyor Nasıl besıge alıştırabilirim nolur yardım edın bir saat ayağımda kalıyor bırakınca hemen gözler açılıyor uyumuşken ne iş ne yemek ne bir kahve içebiliyorum annem yakın bana o da gidecek tek basıma duş Nike alamam eşim yanımızda degil besık şart alışması