dunyam2020 siizn de bilmeniz gerekiyor. Dogdugundan beri 2 dil beraber gidiyoruz. Turizm bölgesinde yaşıyoruz. Eşim esnaf yanına gittigimzde yabancılar komşumuz yabancı öyle çevreden de maruz kalıyor. Benim b1 seviyesinde ama eşim ileri seviye biliyor. Mesela genelde thank u n yes mom gibi kelimeleri daha çok kullanıyoruz. Oyun grubuna da başlamıştık 13 aylıkken. Orası da İngilizce destekliydi. Böyle böyle duyarak bizden ögrendi.renkleri ögretirken bak bu mavi İngilizce blue diye ögrettik. Yoksa ögretmek için ekstra bişey yapmadık. Sizin ve eşinizin bilip siz konuşurken maruz kalması gerekiyor