Minikcivcivim benim kızımda öyle. Ben ameliyattan çıkana kadar etrafı izlemiş, 2 günlüktü başını tutabiliyordu. 2 ay 13 günlükken sırtüstünden yüzüstüne döndü. 3 aylıkken oyun halısından dışarı döne döne çıkıyordu. 4 aylıkken emekleme çalışmaları başladı, 5.5 aylıkken tam anlamıyla emekliyordu. Sıralamaya başladığında 7 aylık tı. Şuan 9.5 aylık desteksiz ayağa kalkıp 10 sn ayakta durabiliyor. Doktor zihinsel gelişimi epey önde dedi ki bende farkındayım bu durumun. Şuan için bişey yapmayı düşünmüyorum ekstra olarak. Gün içinde sürekli konuşup, oynuyoruz. Mama, meme, baba, anne, abla, hav hav, alo, gel ve beğendiği bir yemek olunca güzel diyo. Beni en şaşırtan şey şu olmuştu. Bi gün ıhlamur verdim, hafif ekşiymiş. Suratını buruşturunca güldüm. Gözümün içine bakıp gülme dedi. Sanırım 7.5 aylıktı. Bu arada hepsinin videosu var.