Kızlar bugun süt almıştım yoğurt mayaladım sütü fazla almıştım kalanını dolapta bıraktım hiçbir işlem yapmadan sorum şu o sütle peyniraltı suyu ve lor yapmak istiyorum dondurucuya atıcam ne kadar saklayabilirim ikisinide ve lor tarifiniz varsa verir misiniz