Cnsuumuteren benim oğlumun da doğumdan itibaren sürekli gözü akıp çapaklanıyordu. Sürekli damlalar ve masajlar geçmedi bi türlü. Göz doktoruna götürdüm, zaten masajla açılacak türden bir tıkanıklık değilmiş dedi ve küçük bir operasyonla tıkanıklığı açtı. Bu doktora gidene kadar çok doktora gittim hepsi damla verip masaj yap diye yolluyordu.